Wakacyjny odpoczynek nad Bałtykiem – wynajmij kamper

Po kłopotliwym czasie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam pojechać w czasie wakacji na zasłużony odpoczynek. Kapitał nie zezwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą piękną Polskę. Jako że wakacje i lato zdecydowałam się na lokalne morze.

Jedni uważają, iż jest to miejsce już przereklamowane, lecz ja zawsze wracam tam z gigantycznym sentymentem – szczególnie, iż dziś mamy opcje przyczepa kempingowa. Pojechałam tam razem ze swoim chłopakiem. Zawsze w czasie takich wyjazdów pragniemy się czegoś dowiedzieć oraz zapoznać wiele atrakcyjnych miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, bodaj dzisiaj dosyć atrakcyjną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie powinniśmy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień odpoczywaliśmy na plaży. To stworzona przez nas tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy ujrzeć słynną latarnię nadmorską w Niechorzu. Kiedy weszliśmy na sam szczyt nie zdołaliśmy przestać podziwiać widoków! Śliczne miejsce oraz piękna okolica.